Připravili jsme pro Vás seznam nejčastějších dotazů a odpovědí na ně.
V případě, že i tak nenaleznete odpověď na Váš dotaz, neváhejte nás kontaktovat na
e-mailu plickova@plickovaservis.cz
Můžete platit hotově nebo kartou, technici mají terminály.
Na fakturu automaticky platí dlouhodobý nebo smluvní zákazník. Nemusíme mít s každým uzavřenou smlouvu, stačí vzájemná důvěra, která při dlouhodobé spolupráci automaticky vzniká. Takže naši dlouholetí „zákazníčkové“ platí převodem ☺. Dále na fakturu zpravidla „pouštíme“ SVJ, i když objednávají poprvé, jelikož jejich platební morálka je 100%. Nedáváme naše služby na fakturu fyzickým osobám, které volají poprvé či krátkodobě. Praxe bohužel ukázala, že nás pak vymáhání dlužných částek, stojí nemalé úsilí ☹.
Chtělo by se mi napsat, že žádné nemáme. Ale to by byla lež. Ano, máme reklamace. Reklamace je stav nouze, na dobré náladě nepřidá, čas navíc klienta naštve, vystresuje a vůbec je to nekomfortní situace. Když se tak stane, vracíme technika na „místo činu“. Naše firma je pojištěna proti vzniklým škodám a technici mají tzv. „blbostní“ pojistky. Procento reklamací máme nízké (cca 2% ze všech zakázek). Neobávejte se zavolat: byli jsme u Vás, měnili sifon a ono to nyní teče? Alou s námi zpět. Technik by neměl být jako bumerang…má realizovat zakázku a zmizet.
Nakupujeme kvalitní materiál ve velkoobchodech Ptáček, KV elektro, Moopex apod. Upřednostňujeme výrobky prověřené praxí a dodavatele, se kterými je spolehlivá spolupráce. Nakupujeme materiály, které odpovídají jak ceně, tak kvalitě, obsahují prohlášení o shodě a smí se používat na českém trhu.
Výborný dotaz ☺, samozřejmě kamkoliv, na sloupy veřejného osvětlení, na billboardy, prostě kamkoliv. A nejlépe do recenzí na Google, na Seznam a také na FB. DĚKUJEME VÁM
Objednávky přijímáme telefonicky od pondělí do pátku mezi 8:00 a 16:00.
Realizaci zajišťujeme ve stejných dnech mezi 8:00 a 18:00.